Най-доброто от декември

Декември беше дълъг месец. Балансирах между работата, работилничките, заготовки за детски градини, и тук там някоя и друга картичка. Направих много по-малко от обичайното количество.

Бележка до мен: Да не купувам повече коледни материали. 
С всяка изминала година купувам още и още материали, които стоят неизползвани. Омръзват ми бързо, а мога да ги ползвам само един месец в годината. Тази година си купих уникални печати, и нито един от тях не стана на картичка или страничка в журнала ми. Хартиите също останаха неизползвани. Стандартно ще направя коледния си албум чак през юли :) с остатъци и много неколедни материали.



 
















 
 







Толкоз от мен за тази Коледа. Ще има да търся място на купищата материали по шкафовете...пожелайте ми успех!

А аз желая на вас една творческа, вълшебна и много специална 2018 година!


п.с. Обмислям да започна проект 365 дни арт журнал.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. За много години, скъпа Кат!
    Прекрасни картички - поздравления!
    Продължавай да ни радваш!
    Успех!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!