Седмица 20 - на бързите картички

Пак съм тук и пак посред нощ. Ще каже човек, че си нямам мъж за гушкане, гардероб за подреждане и служебен компютър та да си подготвя нещо за утре.
Но вместо това ще ви разкажа с думи прости изминалата седмица. Тя започна с офанзива за поредната спешна картичка за колега. И тъй като асоциацията ми с този колега е някакъв вид странен гарван, който гледа от клона и се обажда само като черна станция, то веднага реших, че за да му направя картичка ще използвам остатъци от платно наклепано с пасти през стенсил - точно с този гарван. Та сглобих нещичко, но все пак реших да съм миролюбива и оцветих гарвана в зелено - модерна птица, какво да я правиш.

Последва един плик за пари - ключовите думи бяха студент, учене, пътешествие. Как да му откаже човек? Прибягнах обаче до любимите си изрязани в стотина разцветки балони. И ето - роди се силно пътешественически дух.

Покрай пътешествията да ви покажа и снимка от нашето приключение - издигане с балон над София.

 След като се приземихме оформих още няколко картики - все бебешки и детски. Ето ги и тях.



Картичката със слончето ми е особено специална - Марти прерисува от нета слончето, а Мигито и  дъщеря и Надя успяха да го дигитализират. Сега ще си имам печат за бебешки картички.
Очите ми се затварят и въпреки, че ми се искаше да споделя някои детайли по картичките, ше ще продължа утре.  Сега ви желая лека седмица, да не забравите за Светите братя и хубавия ни български празник.

Кат



 

Коментари