Седмица 5 - клипче от Ева


Ето ме с поредното среднощно здравейте :)
 Тази седмица на крафт фронта нямаше нищо ново. Ама съвсем нищичко не свърших. За цялата седмица само едно платно успях да направя, и то хич не ме радва - тати ми е казал, че аз съм от Левски, а ние мразим ония от ЦСКА. Едвам се насилих да направя това платно, но то пък защото много мило ме помоли колежката срещу мен. И така ме моли мило от октомври до февруари, при това по три пъти на ден. Наложи се да го направя. 
Но преди да ви покажа платното, нека очите ви се спрат на нещо по-приятно. Всяка година по това време получавам указания за картичка. 
Мацка, кифла при това
Котка
Обич.
И всяка година трябва да е различно. Нищо чудно, че вече колекционирам печати на котки. Ще ме пощурят тези мои приятели.Ето какво измислих този път- асоциацията с Алиса ми дойде някъде от звездите, за сметка на това се оказа, че е любимата книжка на девойката. Има такива моменти и именно те ме радват най-много - когато си успял да разгадаеш непознат за теб човек само по приказките и указанията на поръчителя.Тази картичка ми е една от най-любимите, които съм правила в последните години.    

Картичката и следващата страничка са моето вдъхновение в новото предизвикателство на Картишок - Любовно бинго.

 Ето го и платното, за което вече споменах.
 И за да не останем само с него, ще ви покажа  нещо, което правих в края на миналата година. Щракнати набързо снимки, но пък бонус - клипче на Ева, която го показва подробно. Това е коледния подарък за любимата ни госпожа в детската градина. Тъй като сме с нея вече доста годинки (4 с баткото и сега вече 3 с Ева) ми става все по-трудно да я изненадвам с ръчно правени неща. Тук реших да е папка, в която да може да си води записки за децата и задачките в работата. Папката е А5, облечена в плат от икеа, вътре с два ринга и място за много нещица. Първата страничка е лично нарисувана от Ева.





 Толкова за днес. Имам още две три непоказвани неща, но другата неделя ще разкажа повече за тях. Желая ви усмивки, слънчице и цъфнали кокичета. Стига вече студ и сняг, омръзна ми!
Предизвикателства/Challenges:  
Simon Wednesday - Simon Says: The Color Of Love
The Crazy Challenge - Romance
Paper Creator - Love is in the air 

A Bit More Time to Craft - Anything goes 
Through the Craft Room Door - Anything goes
creative artiste-anything mixed media
more mixed media-ATG
love to create-Anything creative/mixed media 

Коментари

  1. hello kat! these are all awesome, totally luv the valentine card, gorgeous details! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    ОтговорИзтриване
  2. A lovely card and a sweet image.
    Unfortunately, as we are a mixed media challenge your card doesn't qualify for our winner's vote.
    But thank you for sharing it with us in our February challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media x

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful card and do love the colours....Thanks for joining us at More Mixed Media...Lozzy x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!