Любима тема: слънчогледи.

Слънчогледи - много любими цветя, свързани с позитивни емоции и добри приятели. Конкурират се в сърцето ми наравно с маковете и розовия божур. Може би са цветя на горещия юли, но аз ги свързвам с началото на есента, наравно с хризантемите и оранжевите тикви.
Платното, което ви показвам днес е по повод сватба. Имах задача да направя картичка с кутия за паричен подарък на тема слънчогледи. След като завърших поръчката реших, че е време за малко лично удоволствие. Интерпретирах темата през сложния свят на микс медията.


 Основата е грундирана с гесо, после нахвърлях шепа маргаритки за релеф, добавих шаблон на сърчица и структурна паста през него. Цветната гама е златисто-жълта. После едни силуетни булка и младоженец, поели смело по пътя на съвместния си живот. Имат си сърце, което тупти като едно  и  орисия за дълга любов, заключена здраво с катинар. Остана само да добавя слънчогледовите акценти. Тук съм много горда - изработих си цветята сама от един пънч маргаритка на тим холци и кафяво натрошено кадифе.
Тюл сложих, защото всичко ми изглежда по-сватбено с него. Малко зелено по цветята под формата на flower soft. Няколко естествени клонки за основа на букета ми и с това приключих. Достави ми голямо удоволствие да поработя отново по любима тема, а както винаги удоволствието пренесено в творбата бе усетено и от околните, затова вместо картичка с кутия поръчителката си тръгна с платното.
Желая ви лека и успешна работна седмица, моята ще е такава - изпълнена с куп емоции и много висящи задачки.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Аз пък обичам много да те чета. Харесва ми как винаги намираш време да седнеш, и да пресъздадеш, това което усещаш на листа хартия, плочка, парче фазер, картон и да не продължавам... Харесва ми как не се спираш пред нищо и как успяваш да изръчкаш и мързел като мен в даден момент... Ами, обичам си те, щурачке, а още повече обичам различният ти стил и способността ти да дадеш живинка на всичко...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Забравих да кажа- многооо обичам слънчогледи ... :))) И макове, и божури и разни други... ;)

      Изтриване
  2. Gorgeous rustic project! Thanks so much for playing at The Mixed Media Monthly Challenge.

    ОтговорИзтриване
  3. So pretty! Perfect for a newlywed couple or for an anniversary. Thank you for playing along with us this month at The Mixed Media Monthly Challenge. xo

    ОтговорИзтриване
  4. How lovely!! What a beautiful gift for the newlyweds/happily married couple! I love the rustic charm of it too! So pretty! Thanks for sharing this gorgeous piece of inspiration with us over at the MMMC blog for our Rustic challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!