Честит да ви е първия учебен ден!

Здравейте приятели,  
макар и на финала на днешния ден, се включвам да споделя малко от емоциите, които ддържаха в плен моето семейство днес. 
Първият учебен ден винаги ме изпълва с радостни трепети - ще каже човек, че предстои на мен, а не на децата ни. Пълния двор с усмихнати деца, учителките награбили с две ръце букети с цветя, пестните, които почти не са се променили през годината - всичко това ми докарва едно особено вълнение. Родителски му работи.
А ето и как тръгнаха моите ученици - с цветя и Бухлови картички, които вече се превръщат в част от традицията за този ден.

 А ето ги и тях - самите ученици. Ева всъшност е само втора група в детската градина, но не и казвайте  :) Табелките също са традиция - правени в последния момент от мама и бате.

 
  
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Ах, а този първи учебен ден! Колко трепети и колко сладки сълзи предизвиква...
    Да сте живи и здрави, Кате! А тази подкрепяща ръка сигурно е на Весо(с цветето пред Марти)? Прекрасни са Марти и Ева! Успех им пожелавам.
    прегръдки от мен
    Рени

    ОтговорИзтриване
  2. Too adorable! Wonderful creations by the little ones. Thank you so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog this week :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!