Булдози в сватбена премяна.

Нали знаете, че си падам по странните поръчки що се отнася до картички. Рядко приемам да правя за някой, особено когато не е от най-близкия ми приятелски кръг, скучна картичка. Но виж като ми кажеш три ключови думи:
  • английски булдог
  • годишнина от сватба
  • розово
и аз се развихрям да ровя из нета за подходящи картинки. То пък се оказа, че даже и се намират такива, та за мен остана само да ги разпечатам и докарам такава картичка, че получателите да не се обидят. Защото те самите имат такова куче, и са твърде близки с него…. вече са почнали да им се сливат физиономиите, поне  доколкото видях на снимката.
Та, ето ги и тях, кучета английски булдози, празнуващи сватбена церемония.
kakichka cards 64
Сладки са, нали? Ще чакам утре кума да ми разкаже как са реагирали прототипите, като я им е връчил.

Кат

Коментари