Розов лаптоп

След вчерашната черна картичка и милите ви коментари за нея (за които съм ви много, много благодарна)  е време да се върна в обичайните ми лигаво-розови тоналности.
За този проект ви споменах преди седмица, но тъй като вече е подарен, мога да ви го покажа в цялата му “прелест”.
217
Поръчката беше именно такава – розови рози, принцеса и лаптоп. Не помня той ли спомена розов или аз така си го навързах, но веднага в съзнанието ми се оформи представата за кутия бонбони с капак, която да оформя като лаптоп. Идеята еволюира няколко пъти и в крайна сметка си сглобих сама лаптопа, в размер реален.
217-1
Последва много цапане отвътре с пасти, четки и боички за да го докарам истински на вид. Бая се поизмъчих, на места се наложи да скрия съвсем грозните елементи с панделки, дантелки, че даже и лично направени от мен смешни розови рози….Добавих перли и още дантели се по-романтичен вид, оставих и едно вадещо се листче за да си напише пича пожеланията… нали не сте забравили, че това е картичка, обикновена картичка за рожден ден.
Гърбът оставих неукрасен, че вече се бях изтормозила от толкова напрегната работа, продължила цели 3 дни. 217-2
А ето и някои от детайлите.
217-3
Задължителното розово цвете…доста пудри, стенсил и едно малко мързеливо ангелче в ъгъла.


217-5Младежът, който си поръча “картичката” се оказа широко скроен, преживя чудесно шока от вида на поръчката, че даже и много се зарадва. Надявам се и приятелката му да е била доволна, още повече че при мен този проект ще остане пръв и единствен – твърде трудоемък ми идва….
217-4


logo_kat color- podpis
Предизвикателства/Challenges


Simon says - anything goes

Коментари

  1. Много е оригинална картичката! Как няма да се хареса, тя си е произведение на изкуството : )))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!