Картичка за футболен фен на Манчестър

ПОРЪЧКАТА:
нали не сте забравили моето изискване за 3 неща, които да ми кажат за да направя картичката персонална и лична.
  1. картичка за момче на 21 години
  2. футболен фен, любим отбор Манчестър
  3. луд по комютърни игри
Приятна ми работа.

ИЗПЪЛЕНИЕТО:
Срока беше за вчера. Знам го от миналата седмица. Седнах да работя някъде към 1:30 снощи, след като се разходих доволно из английските крафт магазини за да отпразнувам Черния петък с тях.
Трудно ми беше. Нямах никакви идеи. Реших да прибегна до картинко-печатите на Bang On The Door, които аз обичам да оцветявам, защото са детински. За Манчестър се доверих на чичко Гугъл, защото дори нямах идея как точно им изглежда логото.
Другото беше по подразбиране – дистрес мастила, пореден нов шаблон, супер як, малко черна ембосинг пудра и любимия канап. Копчета не бях слагала отдавна, но някак за мъжките картички са ми задължителни, така както дантелата за момичешките.
И ето го резултата:
235-1235-2
Снимките са с телефон защото трябваше днес да я пратя. Забравих да ви покажа гърба, където шаблона се вижда по-добре. Младежа е оцветен с акрилни боички. Сега остава да видим дали поръчителката си го представя точно така, или пък е много детинска за нейния вкус. Че съвсем съм загубила връзка с двадесет и една годишните момчета и момичета. Ех, старост.....

Кат

 Предизвикателства:
CMC#60 Use a Digi / Картичка с дигитален печат
Simon Says Wednesday  - anything goes



Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!