Ден шести, подредба и сватбена тематика.


Днес имам напредък – подредих се. Нали покрай Джиджи и нейното клипче реабилитирах обратно акварелните моливи, та се наложи със заплахи, рев и купища бонбони да си ги събера от децата, които вече ги считаха за своя собственост. Моливите са пълна сбирщина от евтини варианти, макар че има и фабер, а последните бяха LYRA – страхотни тюркоазени и лилави цветове имаше в тях. Установих, че са на 90 броя, демек ще мога да докарам някоя и друга картинка, ако се науча най-сетне да оцветявам малко по-читаво. За целта ще чакам следващото клипче на Джи, че това кожи и коси не съществуват при мен.
Бързам да се похваля и с цветята, за които ви казах онзи ден. Поръчах само ситните цветенца, листа (че нямам кой да ми реже) и макове. Очарована съм от розовите макове и съвсем скоро ще ги направя на нещо.

Другото, което съм ви подготвила за днес  - реших да ви споделя един обичаен разговор при поръчка за картичка:
ТЯ: Една приятелка е на сватба в събота и до сега ти гледа картичките. И иска да ти поръча една .Ако имаш време
АЗ: харесала си е нещо конректно ли и има ли изисквания
ТЯ: Сега ше ги гледа пак, че не знае. Ако имаш предвид нещо да предложиш
АЗ: оо аз готови картички знаеш рядко имам
ТЯ: АГледахме сега едни последни твои -  супер са, нещо подобно ( бел.р. като на колажа с Флюбените). Но ако може с текста от тази ( бел.р. – друг колаж с колело).
АЗ: да си хареса стил, цвят и тн и да ми напише
ТЯ:  Много сложно. Всичките и харесват
АЗ: да каже каква е сватбата  - цвят. покана, стил
ТЯ:  Лилаво.Или зелено
АЗ: уф, колко банално
ТЯ:  Сватбата е много тежка и "официална"
АЗ: уффф
АЗ: пари ли ще подаря ( да има ли джобче картичката)
ТЯ:  Не. Без джоб
ТЯ:  Без бебета и бременност. И деца. Че е табу
АЗ: то това е ясно
ТЯ:  Каквото направиш
АЗ: Последен въпрос - държи ли да има младожец или може и само булка
ТЯ:  не държи.
 АЗ: в сряда ако съм успяла ще ти докладвам
ТЯ:  Става. Успех
И за финал ще ви покажа една такава “поръчкова картичка” за сватба от миналата седмица. Пича дето ме помоли за нея каза кратко и ясно: цветовете са черно и бяло (разбира се) защото нали костюма и роклята са такива. После обаче се намеси жена му и някак си се вмъкна и едно жълтичко в сред черно-бялата гама. Ето го резултата след моята интерпретация.
картичка за сватбакартичка за сватба

Предизвикателства/Challenges:
 Monday Challenge at Simon Says Stamp - Falling in love with…
Fairy tale stamper - flowers and bow

Коментари

  1. Absolutely gorgeous! Thank you for sharing with Fairytale Stampers - Myrna (DT)

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо, маковете са уникални. Да ти кажа - аз белите ползвам най- много, защото (в моя случай) с копиците мога да им докарам какъвто искам цвят. Това и направих на единствената серия ATC-та до момента. Като изключим червения и лилавия мак, всички други са оцветявани допълнително.

    Пък това с разговора ми е тооолкова познато...хаха. Добре, че не правя много поръчки...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хич и не съм се сетила, че мога да ги оцветявам. Аз все на розовко налитам :)

      Изтриване
  3. Цветята са страхотни, а намесата в сватбената картичка е изключително красива!

    ОтговорИзтриване
  4. Така е! Една жена винаги знае кога да се намеси, за да направи нещата уникални. Поздравления, Кат!

    ОтговорИзтриване
  5. Such a beautiful creation! Love all the pretty details. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ОтговорИзтриване
  6. A wonderful card. Thanks for joining us at Fairytale Stampers.
    hugs
    Andrea

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!