Дневникът: ден 9

Вчерашния ползотворен ден отстъпи мястото си на компютърния такъв. Изработеното вчера трябваше да се снима, снимките да се свалят на компа, да се обработят мъничко и да се изпратят по имейл в разните му там предизвикателства, където ще вдъхновяват хората.
Честно, тази част най-много ме натоварва. Преди малко видях, че не съм ви показвала още един (този път момичешки) travel book, както и две-три мини албумчета просто защото има твърде много снимки за преглед и обработка, а на мен не ми се занимава с тази част.
Силите ми стигнаха само за поредния таг.
199
Другото, с което мога да се похваля днес е много изчетен материал и разгледани списания на тема Арт Журнали. Очаквайте скоро синтеза в Картишок.
Желая ви цветя и розови усмивки. И отивам да гушкам два броя болни деца.

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!