Мама+Тати=Мен.

Нямам си идея как попадна това сладко момченце при мен, но знам че ме спаси от лутане и търсене на поредното хлапе за поредната бебешка момчешка картичка. Разпечатах го и изрязах старателно, после почнах да му мисля цветова комбинация.
lion baby

Реших да го сложа на златничко (че е лъвче) в комбинация със синьо – да не би някой да се обърка от розовото по бодито му и да си помисли, че е момиче.
Другото е ясно – звезди по пагоните и рецептата за сътворяването му: МАМА+ТАТИ=АЗ.

Предизвикателства/Challenges:

The Crazy Challenge - CCH # 179 - Three of a kind

Коментари

  1. Смятам, че с теб добре изчерпваме бебешката тематика... :D Поредната бебешорска красотичка, Кат. Браво! Знаеш каква слабост са ми! :) Благодаря ти за вдъхновението и още много бебешоци да се народят около теб, за да продължаеаш да ни радваш с тези сладурски картишочета! ;) <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!