Картичка за сестра ми.

Разговор с мама от вчера.
“Сестра ти има рожден ден, а ти не си ми оставила картичка” (живеят в друг град)
“Еее мамо, купи си готова, или направи една – имаш материали в кутията”
“Как така да купя? Няма да стане с купена!!! Трябва да е за нея!”
Тук съм съгласна. Затова веднага запретнах ръкави за да направя картичка, пък макар и получаването да е със закъснение. Нямах колебания какво да избера за център на картичката – тази прекрасна сладурка на Stamping Bella, която шМи любезно сподели с мен е супер подходяща.
За да ме разберете ще ви опиша с две думи сестра ми.
Тя е красива блондинка, нежна, бяла и слаба. Синеока разбира се и с голяма усмивка. В гардероба и присъстват основно два цвята – бонбонено розово и бебешко синьо. И двата и отиват много. Обича купоните, кафенцето с приятелки, моткането по центъра….
Как да не и направи човек ей тази картичка:
152-4

И тъй като подаръкът ми за нея също ще е изненада, ето го скрит в пакета по-долу.
Ичка – да си жива и здрава, все така усмихната, да се радваш повече на живота и да се забавляваш! И да вземеш да помислиш за една племенница за компания на Ева. Наздраве!
stampingbella stamp
пс. Забравих да спомена за дантелата. За пръв път си купувам толкова широка дантела (идеята за нея дойде отново от шМи - тя ме светна, че мога да я използвам върху някаква основа, като разбира се нейните симпатии бяха на страната на черната дантела, а моите - на розовата). Спонтанно грабнах точно тази от цялата кошница и реших да заложа на нея вместо на красивите дизайнерски хартии. Докато аз умувах как точно да запазя красотата и, колежките се чудеха от чии гащи съм я свалила.... Дори не били гащи, ми цели килоти :) Абе нищо не разбират от изкуство и това си е...

kati 2
Предизвикателства/Challenges:   
Through the Craftroom Door - Anything Goes
 

Коментари

  1. Страхотна купонджийка си приготвила за сестричето си. Очичките ми останаха в дантелата... :) И после не можела да оцветява тя... На друг ги реди тия мили думи, лебовни. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ха-ха добре ме подсещаш, щях да пиша отделно за дантелата. Ей ега ще допълня в текста. А за оцветяването - то щот тука няма лице :) затова що го годе бива

      Изтриване
  2. Перфектно ти си е получила! И като цветова комбинация много ми допада пък и печатите на Stamping Bella са едни от малкото, които харесвам и в комбинация с дантелата направо си уцелила в десятката .Да ти е жива, здрава и много щастлива сестричката!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубава картичка :) Дантелата е супер :) Много ми хареса идеята да заместиш хартиите. Много здрава и весела да е сестра ти ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!