Внимавай с посоките.

Да поемеш в правилната посока - това беше моето послание за зет ми, който миналата седмица имаше рожден ден. Ето и картичката, която му направих:

Голям зор видяхме докато намерим подарък, който да подхожда на картичката, но накрая го открихме -  риза с дълъг ръкав във десена на тиксото ми. Моят мъж през зъби измърмори - добре че не си използвала онова шареното тиксо на калинки. 
В изработката на картичката съм използвала разни изрязани ми от добрата феичка шМи елементи (личи си, че я правих в 7 сутринта, преди кафето - много ме мързеше), както и новите ми шаблони на тухлички. Отдавна си търсех такива, но вече си имам така че бъдете готови за мацаници.
Точно мацаници търсят тази седмица при Картичкофурии, където аз ви вдъхновявам с друга мацаница - акрилни бои, спрей и шаблони вместо дизайнерска хартия. Очаквам вие да ме изненадате с нещо ново и уникално.
Предизвикателства/Challenges:  
Through the Craft Room Door – Anything goes
Crafting from the Heart #20– Anything goes
Sweet Stamps #171 – No designer paper
Simon says– Anything goes

Коментари

  1. TWO great cards, one masculine and one feminine! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. Wonderful design, I love the bright colors and textures of the layers. Thank you for joining in this weeks blog challenge at SweetStamps.com

    ОтговорИзтриване
  3. Great project! Thanks for playing at Crafting from the heart. We hope to see you next time. Good luck.

    ОтговорИзтриване
  4. What a fun card! I like the colors too! Thanks so much for joining us at Through the Craft Room Door.

    Jeannie
    TTCRD Design Team

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!