Поле от маргаритки и една загадъчна дама.

Днес ви нося илюзия за поле. Пролетно, свежо зелено и изпъстрено с малки ситни маргаритки. А някъде насред полето се разхожда тайнсвена млада дама, скрита под голяма оранжева шапка. Може би е тръгнала на среща, а може би се наслаждава на красотата на цветята - не е ясно. Може да е млада, а може и да е запазена стара дама. Може да е хубава, а може и само роклята и да е красива..... Дали е дългокоса, руса, червенокоса (макар че тогава нямаше да и отива оранжевата рокля) или пък брюнетка - това решавате вие. Затворете очи и я вижте бродеща в полето на въображението ви...

 Моята тайнствена дама си има вдъхновители - колегата, който донесе полъха на маргаритки с една поръчка за 8 март, Джиджи с нейното предизвикателство при Фуриите тази седмица и най-вече шМи, с коятo си организирахме мързелив съботен следобед и която ми домъкна цяла торба материали на много любима моя дизайнерка - Dyan Reaveley Как човек да не си умре от кеф и да не сътвори нещо свежо?

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Малко ми е страховита тази дама без глава, но пък картичката е толкова свежа и цветна, че мога да си затворя очите :) Приликата с полянката с маргаритки е поразителна!

    ОтговорИзтриване
  2. Йее, малките маргаритки. Ето че имало за какво да се ползват, а? :))) Получила се е супер картичка. Цветовете са абсолютно пленяващи, а маргаритковата ти шир ...ами, няма равна. Как да не я караш право през полето в тоя случай? Мерси за почивката :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Кат, тия цветенца по шопски ги наричаме "парички". :P Аз имам друга теза - жената отива на работа в Равно поле. ;) Я виж каква е кокетна и наконтена - къде другаде би могла да се е запътила?! :P Кат, много се радвам, че те заварвам вдъхновена от мое предизвикателство! За мен е чест! <3 Картичката е много пролетна, а закачливата нотка със загадъчната дама, подсилена от готиния разказ в твой стил, много ми допадна! ;) Благодаря, че се включи в първото ми КФП! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, стана ми едно такова лятно. А тази мацка, за контраст, очите ми останаха. Много оригинална и свежарска картичка, както винаги. Благодаря ти, че откри женския месец в Хартиени вълшебства.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!