Кудкудякайте си - не ми пречите!

Те са две стари ваши познайници от тази сватбена история. Нека ги наречем баба Калинка и баба Сиса. Заедно са открай време - спомнят си общи  училищни истории, живели са заедно под един покрив, изкарали са най-хубавите си студентски години заедно... Знаят си и кътните зъби, четат си мислите, дори могат да напишат тефтер със спомени за другата... Обичат да се надвикват като говорят и никоя не слуша другата, особено ако са на различно мнение (а те винаги са). Обичат да се карат като махленски клюкарки през плета, така че цялата улица да разбере за какво става дума... но не го правят с лоши чувства, даже напротив - всяка смята че тя е права и иска да отвори очите на другата....
Ха представете си, че тези двечките хубавици са ми колежки. При това едната седи в стаята отляво, а другата в стаята отдясно на моята. Говорят си постоянно по телефона на пуснат високоговорител, че да усилва и без друго силните им реплики. В час съм с всички техни спорове, вълнения и наболели теми. Но пък толкова много се забавлявам да ги слушам.... че им направих по една картичка с печат, който поръчах именно с тази цел. 



Вижте ги бабките (сега са на по 30 години, но има време, и бабки ще станат) какви са бойни, надъхани и забързани. Точно така си представям и Калинка и Сиса след има няма 30 години. Дано да съм наоколо да ги видя :)

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Ама как ме развесели само с тези картички и още повече с историйката.Че този печат много универсален ми изглежда да е -голямо попадение!:)

    ОтговорИзтриване
  2. What a wonderful job you've done, and I'm so grateful that you've shared your lovely art in our challenge this week. I hope you will continue to join us and share your sweet creations in our challenges.
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  3. Such fun cards! I adore those flower blooms. Thank you for sharing your cards with us this week for the Simon Says Stamp Monday Challenge. ~Michelle

    ОтговорИзтриване
  4. These are so cute, Kakichka! Beautiful colouring and I love the addition of the flowers to each. Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Get Krafty!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!