Неделно - на куп.

Днес наминавам само набързо, преди да сложа децата да спят. Показвам ви няколко опита - къде сполучливи, къде не толкова.


Първият е за clean and simple card. До мака и тревичките нещата бяха горе долу добре, но после с надписите излязоха от контрол. Ми то хората мерят преди да мацат, слагат разни там ъгломери, пък даже и печатат надписите на прозрачни плаки, а аз какво - направо пляскам върху картичката и после се чудя що ми стават криви и размазани...

Второто нещо е опит да оползотворя шарените картони, които Марти ми боядиса с мраморни бои докато правеше тренировките за клипчето, което ви показах по-рано тази вечер в Картишока. Малко твърде шарено за моя вкус, но какво да се прави - цветовия избор е на детето. 

Третото пък е тагчето за Ем, което вчера занесох на картичкофурийската среща. То е в пълна противоположност на горното - твърде безцветно - бяло и златно са двата цвята, тук там се показва и малко кафяво.
 
 
Има си джобче съгласно изискванията на Ем. Със сигурност ще направя поне още един таг, но да видим кога ще е. Засега наблягам на коледни и не само картички.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Fabulous tag! Thanks for joining at CCCC: Monochromatic
    Hugs
    Dewi

    ОтговорИзтриване
  2. These are wonderful tags and your card is great, too! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!