Разхлопано сърце

Ето тази картичка лежа в полу-завършен вид на работната ми маса повече от две седмици. Махах и слагах неща от нея няколко пъти. То не бяха цветя, ноти, Париж, дантели, панделки и все не ми допадаше. До снощи, когато седнах да измисля нещо за рожден ден на жената на колега.

Моята утвърдена вече система на работа с трите жокера беше приложена и тук. Жокерите обаче ме затрудниха - подаръка беше скучен, опаковката червеникава, а на въпроса какво харесва жената отговора беше: огромния   мечок, който и подарих. 
Не я познавам, но мисълта ми веднага литна към романтика, сърца, нежност и тн. очевидни прояви на Любовта с главно Л. По мое мнение трябва да си доста влюбена за да търпиш такава огромна прахосъбирачка вкъщи, че даже да и се кефиш. Или пък може да е удобна за фотьойл, незнам.... Но пък вече си насочих мисълта в тази посока и изрязах едно голямо сърце от хартия.

Тук някъде ми прищрака темата на картичкофурийското предизвикателство, зададено от Мигито - ръчно правени ключета и пеперудки. Да си призная, ключета не използвам често в картички- не са елемент, който е просто част от пейзажа, трябва да имат някаква символика все пак. Друго си е да разхвърляш по картичката точки, квадрати и сърца - използвам ги за да подчертая някой контрастен цвят  и почти винаги ги имам. Дори пеперудите преживявам, колкото и да са ми досадни. Лесно беше да сложа някоя отгоре на сърцето.

Но ключе съм използвала само на няколко места. Единия случай беше точно с това значение - ключа от сърцето ми. Та реших да го сложа и сега - сърцето стана отварящо се и вътре пъхнах ключа и посланието. Разхлопало се е от любов това голямо сърце.

После добавих дантелата около него и картичката придоби завършен вид. Човекът я хареса, сега ще чакам отзив от жената. Както каза той, ще е размазана направо....
И вместо финал да завърша с малко думички за "ръчното". Хареса ми темата на Мигито защото аз самата обожавам да си правя на ръка акцентите за картичките. Държа си в една папка шаблони от какво ли не и като ми трябва елемент давам по бабешкия начин - очертавам, изрязвам с ножичката за нокти и украсявам. Може да е бавно, далеч не съвършено, но пък винаги е оригинално и неповторимо.
Имам един дребен проблем де.  Като седнах да правя пеперудки и ключове не можах да спра до един.  Винаги така става. Искам да опитам в този цвят, в тази пудра, с този брокат и хоп - 4-5 ключа и още толкоз пеперуди.

Особено ми харесаха как станаха ключовете. Но знаете ли сега това какво води след себе си? Ми още поне 2-3 картички с ключ и пеперуда. А толкова трудно измислям свързващ елемент между тия двете. Само в приключения се вкарвам, ей, няма спокойствие за мен.
 

Коментари

  1. Чудесна идея, а надписът ми харесва особено много. Ключетата са станали много хубави.

    ОтговорИзтриване
  2. Е, Кати, освен да ти кажа, че чакам следващите с нетърпение... :P Много як се е получил картишока! <3 Наистина размазващ! :P Знам, че не ти е страст да използваш дизайнерски хартии и предпочиташ сама да си ги дизайнваш, но тази е толкова красива! Проси си една твоя шаби-шик картичка с много цветя, пеперуди, ключета, дантели и "промити" цветове! ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Много романтично,КАти. Ще чакам приложението и на другите ключове и пеперудки. (нещо ми подсказва,че чакането няма да е дълго;))))

    ОтговорИзтриване
  4. Но, пък и сама се вдъхновяваш така! :)
    Много ме радват умението ти да разказваш и идеите, които ти хрумват в процеса на работа!

    ОтговорИзтриване
  5. Ха, вкарах те в приключение.. ;) ;) Благодаря, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!