Идея за рециклиране на малка бутилка

Recycled Jam Jar
 Днес докато се ровех из мрежата в пореден опит да намеря приложение на многобройните ми цветни ембосинг пудри попаднах на много приятно и лесно уроче как да си направим свещник от малка бутилка. Аз обожавам такива бутилчици и съм ги правила на вазички по най-различни начини - с бои и пасти, с прежда, но никога не ми омръзва да пробвам и нещо ново. Признавам си - моята далеч не стана толкова сполучлива като оригинала, може би защото все бързам и нямам търпение. В случая се оказа, че е сравнително лесно да наклепеш бутилката с ембосинг пудра (тъмно синя при мен), но се оказа доста бавна работата със загряването и. Аз си оставих отпечатъците поне на няколко места в опит да проверя готова ли е вече пудрата.

 За да прикрия следите от нетърпението си боядисах дупките със алуминиева акрилна паста- хареса ми контраста между сребърното и сивото, затова взех и сребърна ембосинг пудра за печата с цветята. Ако се чудите къде е самия печат - отново бързах, не изчаках да изсъхне боята, обиколих цялата бутилка с безцветно мастило и печат на цветенца,  след което посипах  печата с пудрата..... и  тя полепна на всички боядисани места.

Затова не остана ни едно оформено цветенце, всичко преля в обща цапаница. 
 
За компенсация си добавих на финала малко бяла дантела и едно сребърно цветенце. После съжалих че съм го сложила, но късно е чадо, както обича да казва сина ми - вече го бях залепила трайно със силиконовия пистолет.
Но върха на моята дивотия не свършва дотук. Снимах си бутилчицата и реших да финализирам проекта като я напръскам с лак. Имам един универсален спрей-лак купуван от Лидл, с който бетонирам подобни проекти. Много е як, с изключение на факта, че има странна миризма и му трябва един ден на терасата за измирисване. Хващам аз спрея, ръся усилено навсякъде по бутилката и докато пръскам си мисля - я, този спрей вече мирише на такъв за хлебарки, не е онази гадна миризма... поглеждам и какво да видя - аз пръскам с машинно масло!!!
Ей много съм зле, наистина.


Коментари

  1. Страхотна, креативна, нестихваща, Кат, абсолютно вдъхновение си за висящи ленивци като мен. Върнах се на всички "сюронайсет" пропуснати от мен красоти назад иии беше страхотна разходка, да ти кажа. Настоящата пременена бутилчица е още едно малко твое си чудо, което радва силно. Мога само да ти благодаря искрено. Благодаря и за първото, и за последващото! За грешката в печата - еми, така си ми харесва. Не бих го сменила - има весела заигравка :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна бутилчица :) И аз си гледам в Pinterest, но нямам бой и пудри ги оставям все за друг път :) И аз като теб съм нетърпелива и винаги има отпечатъци :)))))
    А в това синьо и сиво металик просто е невероятно за цветова комбинация :)

    ОтговорИзтриване
  3. В комбинация със всичко останало се е получило добро свещниче.Питам се дали го изпробва вече-може би тогава загадката на цветчета би имала по-голям ефект.Ти Кате просто си талант на преминаване от грешка в шедьовър!:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива и цветенцето е на място! Успокоих се, че не съм само аз бързаща и нетърпелива, но на теб ти се получават нещата - все пак си по-смела!

    ОтговорИзтриване
  5. Пръскай смело,с твоя си замах,така ме усмихваш...!!!!А АТС от мен имаш,само ме ориентирай в предпочитанията!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ви благодаря, че все така с усмивки приемате експериментите ми :) и ме окуражавате да продължавам с тях.Целувки

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!