За приятелка

 

Нощ е. Лежа в леглото с температура и зверски гърлобол, явно в резултат на любвеобилните целувки, които получих тези дни от болната Евичка. Не си намирам място и ставам. Часът е два след полунощ...Правя си чай, вземам два бързи нурофена и чакам да ми спадне температурата. Някак си не върви да гледам в една точка докато стане това. Като един истински крафтър, започвам.....познайте какво. Кой каза картичка?
Неееее не познахте. За това ми трябва свежа глава за да измисли нещо интересно. Аз реших да довърша няколко покани. Там поне е лесна работа - дизайна е фиксиран, само чиста проба физически труд без много мисъл. Докарах ги до 10, свалих температурата и се върнах обратно в леглото да си доспя. Днес кретам на работа, но в главата ми се върти еретичната мисъл довечера да сглобя нещо различно. Прави ми се.
п.с. А картичката, която ви показвам беше правена за приятелка, вървеше подарък с печат на слънчогледи ( този от картичката), но я забравих и не я подарих. Сигурна съм, че скоро в БГ-крафт пространството ще се появи по-сполучлива картичка със същия красив слънчоглед.


Предизвикателства/Challenges:  
Simon Says - Flower Power   
Make My Monday Challenge- Yellow and green

Коментари

  1. Харесва ми твоята слънчогледово-слънчева картичка! Оздравявай бързо :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много семпла и красива! Само не разбрах за надписа температурата ли е виновна, или е нарочно търсен ефект :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бо, надписа е печат, но едва вчера видях, че има правописна грешка. Ще трябва да го поръчам наново, че си го харесвам...

      Изтриване
  3. Beautiful claen and simple card... lovely image. thank you for joining us at MMM
    Suzi B x

    ОтговорИзтриване
  4. Вдъхновяващо ,арттворение,поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  5. A really lovely card. Great clean and simple style.
    Thanks for joining in with our MMM green and yellow challenge.
    Fliss x

    ОтговорИзтриване
  6. Such a gorgeous layout for your clean and simple card. Thanx for joining us at Make My Monday.
    Hugz, Jan (DT) xx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!