Рокля с дантела


Ето ме тук в мързеливия неделен следобед с една рокля. Нещо като сватбена при това. Сама пожела да се направи за да остане спомен от едно 4 часово обикаляне из моловете с моята кума. Тя ще се омъжва в началото на юни и дойде този уикенд да си търси рокля.Беше решила, че няма да си купува гигантски бял чаршаф тип торта, а нещо семпло, което да си носи след това. Имаше ясна представа какво иска -   екрю с дантела отгоре, късичко и изчистено. Още в първия магазин намерихме подобна рокля и я купихме на мига, с което аз за момент си помислих, че мъките ми са предсрочно прекратени. Уви не, след роклята намерихме перфектните обувки - бежави, с дантела отгоре, официални, идеални, нейния номер и при това крайно не подходящи на купената вече рокля..... Купихме и тях, и почнахме да търсим рокля за обувките... Това се оказа безкрайно трудна задачка, та докато влизах и излизах от пробните гледайки поредица белезникави дантелени рокли,  се замислих, че имам точно такава дантела в нас. За рокля не стигна, но поне една картичка изкарах от нея, колкото да напомня на любимата ми кума за прекарания ден.
 
В крайна сметка купихме и мечтаната рокля и макар да не е от булчински магазин, тя е перфектна и съм сигурна, че кумата ми ще е невероятна булка.
 А тук тя ми позира с един мой опит за сватбени бижута от плат. Страхотна е, нали?





Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Много усмихваща публикация! :))) И с подобаваща картичка към нея! :)

    ОтговорИзтриване
  2. И двете рокли са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  3. Кумата ти е страхотна! И роклята, и бижутата, и усмивката, и картичката! Само обувките забравих да видя.

    ОтговорИзтриване
  4. Много те обичам Катенце :) Благодаря ти за дългото и скоростно пазаруване ,но пък направи много щастлива една бъдеща булка

    ОтговорИзтриване
  5. Хи-хи,колко е готинка тази рокличка:))) Супер свежа идейка и то толкова красива и дантелена:) Разкошна е и много сладурска:) Кате,благодаря ти за страхотното участие;)))ххх

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!