Елхичка


Тони от Творения и Вдъхновения винаги е извор на приятни емоции лично за мен.  Има много блогове през които наминавам, но в нейния обичам както да гледам, така и да чета - картичките винаги са поднесени по чудесен начин, със смислен текст и почти винаги с нещо полезно за другите. Освен това искрено се възхищавам на Тони за предизвикателствата, които си отправя и съумява да осъществи. Тя беше главната виновница за моите 30-картички с цветя през лятото, а сега ще я държа лично отговорна :) за следващите 30 - на коледна тематика. И понеже обичам да си усложнявам живота реших, че освен че ще бъдат на коледна тематика и вдъхновени от творенията и идеите на Тони, редно е да бъдат и подчинени на нейния стил - CAS (изчистени картички). Много ги харесвам, но трудно ми се отдават - липсва ми дисциплина и прецизност, каквито изисква този стил. Но не пречи да опитвам и това е първата такава, провокирана от тези елхи:

Коментари

  1. Чудесно си се справила!Много семпла и същевремено оригинална!С нетърпението и интереса с които следях летните , сега очаквам и коледните ти творения.Аз лично не успях да стигна до заветното 30 но знам ,че ти и сега ще успееш!Е,така че до утре:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Bejko, тъкмо за теб се сетих докато писах тази публикация.Надявах се да се включиш и ти в предизвикателството с летящ старт! Аз за утре няма да успея, ще съм командировка тази седмица, но към края на седмицата ще гледам да наваксам. Благодаря ти за интереса и похвалите, много ме зарадваха.

      Изтриване
  2. Много е красива тази картичка! С кеф ще си открадна идеята! Обичам изчистените картички, макар не винаги да ми се получават.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!