Коледно, нови печати и похвала за магазинче.

 
Това е поредната коледна картичка, която направих тези дни, докато сина ми твореше своята (по-надолу). Идеята беше да са посветени на едно приятелско дете, но после решихме, че няма да му харесат и  ги подарихме. Какво ще правя до Коледа не знам, но вече се разделих с 50% от направените до момента картички. Сестра ми пожела тази. А сина ми изненадващо подари своята на мен :) По случай имения ми ден в събота получих цели две коледни картички от него:
Лошо няма, още повече, че придружаваха страхотен подарък - голяма книга за рисуването и цял комплект контурни бои, за които мрънкам от известно време. Умрях си от кеф.
Другия подарък, който сама си направих бяха печати от едно магазинче, ново поне за мен: Кадифе крафт.  

Може да видите единия печат "Весела Коледа" на горната картичка. Тя претърпя известна модификация от бебето ми, така че снежко си остана с половин шал... но печата се вижда добре. 
Откъм качество на печатите има какво да се желае, но пък съм много доволна от обслужването и отношението им. Закъсняха с поръчката, но ми се обаждаха да ме държат в течение, не ми таксуваха доставката и ми пратиха няколко подаръчета, придружени от стандартно може би писмо, но въпреки всичко приятно написано. Уважавам такива търговци, които се стремят към персонално отношение. Със сигурно ще повторя поръчката си от тях, още повече че имат оригинални неща.
А пързалящото се мече с топлото шалче отива при фуриите - КФП 144 "Шалчета или шапки".

Коментари

  1. Пък мечето с шалчето е най-най-най-ми харесва да знаеш! Синьо-белите комбинации винаги ми напомнят за сняг и много игри:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!