Даскалска картичка

 Тази картичка е за рождения ден на любимата учителка в детската градина на сина ми. Както не веднъж съм споделяла, аз много я уважавам, а детето пък я обожава. Затова снощи запретнах ръкави да сътворя нещо от името на родителския комитет, чиито член съм и аз с незавидната роля на касиерката :) Указания получих единствено от Марти - любимия цвят на г-жа Кюлюмова бил син така че да мисля в тази посока. Ами започнах със сините цветя, но после нещата някак си си тръгнаха сами.... Сложих за фон черна дъска - все пак за даскалица говорим, карта и цифри също - пуста математика, любима ми е (а цифрите са 12, защото рождения ден е на 12-ти ноември, и за да уважа втората блог-годинка на Краси.) После слагах и махах безброй пъти хартии, печати и тн. - все пак тази картичка ще бъде оценявана от строго и безпристрастно жури - това на петгодишните хлапета.... Накрая се спрях на детински нарисувания образ на госпожата, в комплект с други дреболии и надписа, който олицетворява мнението ми за нея - YOU ARE THE BEST! Подаръкът няма да е точно паричен, но ще е гифт карта, така че си имаше нужда и от  и джобче вътре. Снимките не са ми най-прекрасни, но не успях да снимам на дневна светлина - почти изчаках да се съмне :) но накрая съм заспала...
Разбира се ще включа тази картичка в Хоби предизвикателството, което има рожден ден на 11 ноември. Краси искаше да знае какво е мнението ни за този неин проект. Аз мисля, че няма нужда да споменавам, че той е един от любимите ми сайтове за предизвикателства и  винаги се стремя да се включвам с проекти по темите. Имаше и такива, които ме затрудниха, но повечето ми бяха извор на неизчерпаемо вдъхновение. Харесват ми и промените в блога - идеята да се канят гост дизайнери, дори и не само сред редовните участници - има ужасно много готини български творци, които могат да ни разкажат по нещо интересно за себе си, идеите и творбите си. С радост ще се запозная виртуално с тях.
 
 
 

Коментари

  1. Няма начин да не и хареса! Много е хубава - атрактивна и идейна!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, картичката е уникат!
    Понеже имам честта да познавам госпожата на Марти линчо, мога да кажа само,че надписа, който си избрала е ТОЧНО ЗА НЕЯ! Тя наистина е разкошна учителка и Марти е истински късметлия,че е попаднал точно в нейната група. Толкова грижовна, обичаща работата си и децата и най-вече умееща да се занимава и забавлява през това време с децата ... Сигурна съм,че ще бъде трогната от жеста, а аз искрено съжалявам,че няма да мога да й честитя рождения ден лично, защото няма да съм по това време в София. Въпреки това искрено й пожелавам още много години да е все така всеотдайна и все така СТРАХОТНА дама и учителка.
    Няма нужда да спо,менавам, колко съм щастлива,че тъкмо тази картичка участва в моята игра и в Хоби предизвикателство 25 "Рожден ден". Картичката е за толкова стойностен човек, че аз не се съмнявам,че е изпълнена както с твоето уважение, така и с любота не само на Марти, но и на всички малчугани, в неговата група. Заредена с толкова много любов (от най-искрената), няма как да не се хареса..
    Благодаря ти и за високата оценка на блога за Хоби предизвикателства. Искрено се надявам заедно да го превърнем в едно приятно и уютно място за нашите творци, защото имаме прекрасни такива!
    Готова съм да приема всякакви препоръки и съвети как да го направим такова всички заедно.
    Благодаря ти за тази публикация!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!