Коледно с пингвини

 Като прочетох за новото Картичкофурийско предизвикателство 141 - "Коледно , с пингвини" си казах - ама че съвпадение. Точно предишния ден си избрах няколко дигитални печата, които спечелих от едно друго предизвикателство и всичките са коледни а даже един от тях е с пингвин! Не съм фен на оцветяването на печати, но реших че децата ще се радват на картички с такива картинки, а и те няма да ми намират кусури на това как са оцветени. Така че запретнах ръкави вчера да направя една пингвинена картичка. Както и предполагах, детето в нас ( поне голямото) много хареса печата и се зае да направи и своя версия. Показвам ви и нея, за да се уверите, че по отношение на оцветяването на картинки сме на едно ниво - даже аз малко повече излизам от очертанията. 
 Добавихме и блестящи пудри, както си му е реда за Коледа, а също и малко бял снежец. Не знам какво точно се използва за да се прави сняг по картичките, но аз лично моя го направих с бяла акрилна боя и отгоре прозрачна ембосинг пудра - боята се надува като я суша с ембосинг уреда и става забавен ефект.
Ще покажа пингвина и в още едно предизвикателство:
Flonzcraft  - Ch No. 2 – Colour – Red/Green/Blue/Purple

 

Коментари

  1. Много е сладка картичката, Кате! А снежецът се е получил страхотно - само дано скоро да не завали наистина, че не ми е любим ;)

    ОтговорИзтриване
  2. A beautiful card, thanks for joining us at Vintage Stamping Challengens.

    ОтговорИзтриване
  3. Such a fun and happy Penguin, thanks so much and sharing with us at Flonz Vintage Stamping challenges this month.

    B x

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни картички!!! Много сладък и забавен пингвин :))) А оцветяването ти е супер ,така че ще чакам да видя още такива красоти :))) Много ме впечатли твоя сняг ...страхотен е !!!Браво и на теб и малкия сладур Марти,страхотни картички сте сътворили :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Мисля, че и двамата сте се справили страхотно с оцветяването! :)
    Хареса ми идеята за пухкавия сняг.
    Благодаря, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
  6. What a very cute card the penguin looks adorable.

    Thank you for sharing with us at Vintage Stamping Challenges.

    Hugs Shirley x x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!