Скъпа,няма не мога!


По едно време бях силно запалена по така наречената дамска литература - чиклит. Изчетох всичко налично на пазара и после ми омръзна. Сега вече рядко поглеждам към този сорт книги, но затова пък с настървение се нахвърлям на всяка нова книга на Харуки Мураками - даже вчера си взех последната само че искам време и спокойствие да си я прочета.
Но от времето на чиклита ми остана една готина книга, която чувам е станала на филм. Това е книгата  " Скъпа, няма не мога". Как да не си купиш книга, чиято анотация гласи, че е написана за теб ( Кейт е главната героиня):
Това е роман за тайния гузен живот на работещите майки, самообвиненията, комичните измами, фалшификациите, шеметната преумора и отчаянието.
Купих си я, прочетох я, после пак я прочетох и после направих списък на всичките си приятелки  и почнах поред да им я пращам. Така де, да видят за какво става дума.
Но стига за книгата и за мен - горната картичка е илюстрация на книгата, която направих за  за предизвикателството на Вили при Фуриите тази седмица.

Коментари

  1. Уникална е просто!!!:-D Нямам думи:-)...много,много ми харесва!:-D Ще я потърся книгата и с удоволствие,ще я прочета:-D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!