Зимни мечешки игри


Тази картичка за момента е една от любимите ми от тазгодишния коледен сезон. Много харесвам хартиите на Forever friends, и се сдобих с цели две коледни блокчета за без пари от ибей, така че ще има да гледате бая сладки мечета.
Това е в чудесни лилави тонове, които аз комбинирах с собственоръчно нацапан в лилаво картон, изрезки зелен тюл от ръкавите на една блуза, и панделка от същите тия ръкави. Стана свежо и различно съчетание, че аз и без друго не си падам по класиката червено и зелено за Коледа.
И понеже на моите меченце и снежно човече им е бая студеничко навън, те са нахлупили зимните шапки и топли шалчета и са готови да се покажат при Картичкофуриите за тазседмичното предизвикателство на Гери:  "Шалчета или шапки".
Ще отиде още на няколко места:
YCU Challenge #16 - Happy Holidays
Bearly Mine snowflakes

Коментари

  1. What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this week well. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладка! :) Най-ме кефи идеята със зелената дантелка, която прави картичката изключително свежа:)
    Много ти благодаря, че се изкефи на моето предизвикателство при Картичкофуриите:)

    ОтговорИзтриване
  3. Pretty card =) Thanks for joining our YCU challenge!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!