Коледни елхички


  Както съм го подкарала, до края на декември заглавията се очертават основно:  "Коледни...незнам си какво...." 
    Днес изпаднах в дълбок размисъл, колко всъщност картички бих могла да измисля на коледна тематика без да се повтарям и да ми се повръща от елхи, снежковци, дядо Коледа и тн... но май  е рано да се каже... Какво да се прави - от сезона е - в процес на бюджетиране съм, и в главата ми са само цифри, прогнози и тн размисли. Което не пречи да си седя до 3 всяка нощ и да си съсипвам маникюра. Между другото, вие как се оправяте с този проблем - моите нокти са постоянно със следи от силикон, бои, лепило, брокати и други такива... а едно време си играех с часове да си рисувам по ноктите... сега се радвам ако имам поне някакъв що годе здрав лак. Но да не ви занимавам с моите козметични проблеми и да се върна на темата.
За основа на тази картичка използвах намачкана хартия за печене, оцветена с водни боички и грунд и силно намачкана. Тя всъщност беше подложена за да опази холната ми маса при оцветяването на една камара снежинки, но после реших да и дам втори шанс и набързо я залепих за основа. Елхичките изрязах на око от едни торбички.
Е,  моите малки елхички са далеч от прекрасните такива на Тони, нейните са чудно свежи и много ме радват, но аз подсъзнателно избирам по-убити цветове за коледните картички. За съжаление, защото разходката в блога на Тони показва, че готините цветове не са запазена марка на пролетта, даже напротив. Може би е време да се замисля :) и да напазарувам нови коледни хартии.... ( както се казва, търся си поводи само).

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!