Блясък в кралско синьо

Мисля не веднъж съм ви споделяла как протича процеса на правене на картички при мен. И за да не се повтарям само ще припомня, че никога не мога да направя само една - винаги почвам с една идея, а покрай нея някак си се промъква и нещо друго, със свой живот и реализация...
Така се получи и този път. Бях си състарила с кафенцето вчера сутринта един картон за коледната картичка, която вече ви показах. Нея я мъчих около 3 часа докато придобие завършен вид. А с остатъка от картона за около 3 минути сътворих тази картичка.






Стана небрежна, пеперудена, златна и с малко синичко за разкош. 
Може би точно поради любимия нюанс на синьото ( не винаги съм сложила розовите очила) ми стана много симпатична тази нахалница, която се промъкна неканена между коледните ми проекти.
Ще я покажа при Елшите, защото освен състарената хартия цветето направих от една дантелена ръкавица, романтично късче от миналото, в което хората са ценели такива детайли...

Коментари

  1. Обичам тази цветова комбинация...Прекрасна картичка!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ах,тази "небрежност пеперудена"...!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Цветето, което си изработила сама е разкошно и идеално допринася за старинния вид на картичката!

    Благодаря, че се включи в предизвикателството на Двете елши този месец!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!