Коледни ангели

Мисля че до средата на декември вече ще мразя думата "Коледно". Няма как - вече отвсякъде взеха да наизскачат дядо Коледа, елхи, обещания за подаръци ( споделих ли, че сина ми ще иска тъпан от добрия старец.... горките ние ;) ) и разбира се аз се настройвам да правя коледни картички. Не знам как ще ги докарам да са различни и интересни, но ще опитам и тази година да избягам от традиционните цветове и шарки :) Това е първия ми опит - състарена картичка за Елшите. Измъчи ме много, хем ми се искаше да е само в бежово-златно, хем ми се струваше постна :) без нещо контрастно... накрая добавих кафявите снежинки и сложих точка ( беше 2 посреднощ все пак) След точката отворих една скоба ( и направих още 3 други бързи картички... както се казва, отпуших се...

Колкото до хартията, която съм използвала тук, тя е обикновен бял картон, състарен с кафе и морска сол. Има малко ембосинг отгоре, снежинки от вестник, дантела и ангелче :) Простичка работа.

Коментари

  1. Много е хубавааа!:-D Направо е прелестна с ангелчето и всички дантели и снежинки:-) Много ефектна се е получила! Браво:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва тази! Страхотна старинна Коледа!

    ОтговорИзтриване
  3. Вложеното чувство много приятно въздейства!!!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна Коледна картичка! Ретро Коледата винаги много ми е харесвала, стой едновременно много стилно и много ефирно!

    Благодаря, че се включи в предизвикателството на Двете елши този месец!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!