Писмо в бутилка

Тази картичка е провокирана от книгата със същото заглавие - "Писмо в бутилка" от Никълъс Спаркс. Не ми се случва много често да чета любовни романи, а тези , които помня дълго след като ги прочета се броят на пръстите на едната ми ръка - "Чучулигата", "Скъпа, няма не мога" и вече всичко, което съм прочела от Спаркс - С дъх на канелаТетрадката, Нощи в Роданте, 
Харесва ми как пише този мъж - красиво, трогателно, с толкова чувства, че спирах на средата на текста, почвах да роня крокодилски сълзи и ходех да гушкам мъжа си и да му казвам колко го обичам. Книгите на този автор са далеч от захаросаните хепи-ендове на Холивуд, но пък са много по-близко до реалния живот, за съжаление. 
Така че когато се чудех коя книга ( не си падам по филмите) да превърна в картичка, за предизвикателството на Вили при Фуриите, отговора сам се нарисува тази нощ. Освен това намерих приложение на красивите мидички, китайски шапчици и малки охлювчета и рапанчета които добра приятелка цяло лято избира по гръцките плажове за мен.

 
 

пс. Много е гадно когато снимаш със сапунерка, а още по-гадно е да го правиш нощем със светкавица. Ужасни са ми снимките напоследък, далече от реалността...но няма изгледи това да се промени, освен ако шефа не ми дигне заплатата :)

Коментари

  1. Страхотна картичка! Много, много ми харесва! Това е един мой много любим филм(не съм чела книгата). Най-много от всичко ми харесва, че няма хепи енд, не е блудкав. А тази бутилка е като истинска...ти нямаше ли да четеш? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони, четох ма накрая се изтощих и реших да разтоваря с малко занимавки... иначе почна да ми излиза пушек от ушите.

      Изтриване
  2. Ехаа...невероятна картичка!!! Много е оригинална и арт и си личи ,колко много чувство си вложила в нея!:-) На мен лично и книгата и автора са ми непознати ,но това определено,ще се поправи след такава вдъхновена картичка и страхотната публикация към нея,няма да чакам друга препоръка.:-) Много ми харесва как си направила морето и бутилката,а мидичките са страхотен акцент!:-DБаво! Много ти благодаря,че се включи в моето предизвикателство при картичкофурийте!:-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, струва си четенето, мисля че няма да сбъркаш с която и да е от неговите книги.

      Изтриване
  3. Браво!Напълно в духа на историята и много артистично....

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава картичка, Кате. А точно в момента чета и аз "Тетрадката" (малко ми е странно, защото чета и си представям филма), но съм още в началото.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наде, нямам мнение за филма - не съм гледала, но книгите много ми харесват като стил на писане...

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!