Коледни му работи - номер 2 и 3

Признавам, първата картичка за предизвикателството на Тони направих минути след като прочетох публикацията и. Втората и третата се забавиха, може би защото тези дни пътувах извън страната и се откъснах от шарения свят на коледните чудеса. Но въпреки това виждайки чудните шишарки в саксии и сравнявайки ги с моите миналогодишни такива, напъхани в дъното на една кутия, реших че трябва да им вдъхна нов живот и измайсторих  една коледна елха. Боядисах я в зелено и мъничко я украсих.
 Като цяло не знам защо обичам да си усложнявам живота, но така или иначе реших амбициозно освен да се старая да докарам 30 картички за Тони, да се стремя да ги правя изчистени и семпли, а това вече си е истинско предизвикателство за мен. Едвам устоях на тия двете да не им добавя по някоя дантелка, панделка, тагче и тн. Много постни ми се видят така, но няма начин - като съм се хванала на това хоро, ще го играя.... поне докато имам сили де.

Коментари

  1. Ще следя отблизо всички картички. Сигурна съм, че ще справиш отлично! Желая ти успех и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!