Предизвикателство ''Изненада'' на Диди


Когато прочетох за първи път условието за предизвикателството на Диди Георгиева по случай новия и блог, реших че едва ли ще се справя.

Добре, но вчера започнах една картичка  за моята Ева, която неусетно ме подсети за двете дъщери, които тя описваше. Захвърлих това което бях подхванала и се заех да довърша една започната отдавна розова картичка - струваше ми се, че  ще подхожда на Сиси. Основата ми беше типичната за мен мацаница, добавих само няколко татуировки, цветенце, драсканици и ширит.
Не можеше обаче Еви да остане без картичка, затова направих и една лилавичка за нея.
Може би е късно за да се включа като хората в предизвикателството, но със сигурност ще ги пусна по пощата за двете момичета и се надявам да им допаднат. Аз се забавлявах доста докато ги правих. Това са ми първите по-сериозни опити за включване на "драсканици" (doodles)  в картичките ми, но няма да са последните.  
 
 

Коментари