Черната овца

Тази картичка направих специално за предизвикателството на Бо, по случай първия рожден ден на блога и. Още като прочетох за него, в съзнанието ми се оформиха две идеи - това е първата от тях.




 Тук украса почти няма, само малко от любимото ми розово за цвят :) , но исках да наблегна на посланието. Не се страхувайте да бъдете себе си, независимо дали това означава да сте черната овца в стадото... Това е като цяло и моето лично кредо, много ми допадна тази илюстрация и ще е първото, което ще си закача в офиса като се върна на работа. Не си падам по сливането с масата - обичам да съм навъпреки и на инат :) и се старая винаги да съм цветна, различна и шашава. Бъдете и вие такива - забавно е!
И накрая разбира се почерпка с едноименната песен на Ахат:
п.с. Ако ви харесва надписа, да знаете че е взет от ТУК

Коментари

  1. Супер идейна картичка:)))...много е готина и забавна!!!:) Поздравления!!!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва идеята! Супер послание! Браво.

    ОтговорИзтриване
  3. Много добро послание и сладурска картичка! :)))Идейно и уникално изпълнение! Благодаря, че участваш! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!