Мир и любов

     Още като прочетох за предизвикателството на Ем при Фуриите, реших че ще направя черно-бяла картичка. Някак си това ми изглеждаше най-стилно. Е, в крайна сметка покрай черно-бялото се появи и розово. Нямам никаква идея как точно стана, но след като вече е там... да ви го покажа. Дали има стил, Ем ще реши, но пък подхожда на сватбената тематика, която ме е обхванала тия дни.  
Ще я пратя и при Simon Says Stamp Challenge, където вдъхновителка е  Kristina Werner, която прави уникално красиви неща.
Другото, което исках тази вечер да споделя с вас са снимки от  място на което вчера празнувахме детски рожден ден. Намира се близо до Елин пелин и много ме впечатли.
Някой с много вкус беше вилнял там, имаше опредено Шаби-шик излъчване и сякаш ме пренесе в друго време и друг свят.
Особено комбинацията - зелена трева, бели дървени пейки, красив залез и готина тиха музика - почувствах се като в рая за няколко часа.
Знам, че снимките не могат да предадат това усещане, но затворете очи и се опитайте да си го представите.

 

Няма нужда да казвам, че беше помислено и за децата  и то със съоръжения далеч от стандартните люлка и пързалка. Имаше такива интересни неща, че ми идеше на мен да се изкатеря по някои от въжените предизвикателства ( даже опитах, но роклята малко ми пречеше.)  





 

Коментари

  1. Ех, сега запали любопитството ми за това място. Незнайно защо, но не мога да видя нито една снимка. А картичката има много нежно излъчване.

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful card! I love the pretty pink flower! Thanks so much for playing along with us over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката е страхотна- нежна и стилна, а това вълшебно място и мен ме заинтригува..(вече замислям, като си дойдем до София, някой ден да ни заведеш до там с дечурлигата..)

    ОтговорИзтриване
  4. WOW! absolutely stunning card, so so elegant... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!