Сватбено, но никак не сериозно :)

  Откакто миналия месец направих по погрешка една сватбена картичка и се оплаках, че от години не съм ходила на сватба, сякаш предизвиках съдбата и за две седмици получихме цели две покани за сватби. Едната вече мина, там се записах с букет цветя от плат, който съм обещала да повторя ако не ме домързи до 19 август, когато е другата сватба.
Тя е роднинска, което означава че аз ще правя картички освен за нашето семейство, за брата на мъжа ми и за свекърва ми. И то всичките в различен стил, то е ясно.
Това е първия ми опит. Исках да я направя по-шеговита, не толкова сериозна, защото брата на мъжа ми е ерген и се отнася с насмешка към сватбите. 
Фона е нацапан с акрилни боички лично от мен, тук там лепнах по някое сърце да замажа големите петна :)
Младоженците са картинка от нета, която на места засилих с моливи и брокат. Другото го виждате сами - малко тюл и хартиена розетка.
Ще я покажа разбира се при Елшите, които са така любезни да пуснат този месец предизвикателство на тема Сватби, точно като за мен.
Posted by Picasa

Коментари

  1. Много сладка и шеговита картичка! Определено създава настроение!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!