Книгоразделител от плат

 Това е книгоразделител от плат. Но да не си помислите, че аз съм го шила - мъжа ми беше така любезен в понеделник вечер, в 2 часа посред нощ да пусне шевната машина за да ми го зашие. Отвътре има бирен картон за да стои твърд. От понеделник до днес му плетох рамката. Много държах да е на една кука, защото го мислех като подарък за една мацка, която много обича да плете. Три пъти го разплитах докато го докарам до този му вид. После, по идея на сина ми, който напоследък е тотален фен на топлия ембосинг пробвахме да печатаме с мастило върху плата ( на гърба се вижда) и след това да го ембоснем - лицето остана в този вид. Накрая добавих някои остатъци от перлените ми опити като ги лакирах с розов лак за нокти. Оплетох и едно цветенце за разкош и ето го моя втори за тази седмица разделител, показан  при Фуриите
 
 

Коментари

  1. Кате, по-голяма фурия от теб май не съм срещала...Нямаш равна и нямаш умора..Шапка ти свалям на креативността!
    Да нацелуваш малкия помощник..

    ОтговорИзтриване
  2. И този е много красив! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!