Чанта от найлонови торбички - началото

В петък имах лош ден - всичко ми вървеше накриво, децата не спаха и станаха непоносимо кисели, аз не успях да хапна и трошичка храна, абе крив ден. Така че седнах в кварталната градинка, метнах голямото дете в пясъчника, а малкото на майките наоколо ( то е точно подходящ за гушкане и мачкане размер и винаги се намира желаещ да го гушка) и извадих направената преди седмица "прежда" от торбички ( plarn я наричат на английски - plastic bags+yarn). Та започнах плетенето без схема, направих овал за дъно и почнах нагоре. Оказа се че се плете бързо, защото подбрах дебела кука (6 мм) и действа много успокояващо.    Всъщност най-туткаво е самото правене на преждата - докато нарежа торбичките на лентички ( около 1 -1,5 см ) и после ги навържа една в друга. В началото подбирах цветовете, но се оказа че се хаби доста "материал" и почнах да слагам която торбичка ми е подръка. Превърнах се в атракцията на вечерта за децата и кибиците - всеки минаваше да пита какво правиш, защо го правиш, ма как така.... В един момент обаче възникна голям проблем. Свършиха торбичките! А тъкмо ми беше потръгнала плетката и взе да се оформя на вид бъдещата чанта. Наложи се да спра. Започнах да се оглеждам наоколо и да провеждам следния тип разговори с преминаващите съседи.  "Здрасти, кво правиш? А, купил си бира? Е толкова ли не можеш да носиш една бира в ръка? Я извади шишето и дай торбичката насам?" И хората даваха, какво да ме правят. Имаше и други забавни диалози: " Ауу каква хубава жълтичка торбичка? Дай да ти преместя прасковките в една зелена, че от тях имам много." Но пак не стигнаха, така че се примирих и прибрах недовършената чанта за друг път.
Снощи пазарувах  в Пикадили. На въпроса трябва ли ви торбичка автоматично отговарям с НЕ, защото винаги имам в чантата си платнена такава. Но като видях колко готино зелено са на цвят веднага размислих. Та понеже беше много различна я направих на цвете. Цялата ми работа е такава - рибата още е в морето, но аз вече сложих тигана, демек оплетох украсата за чантата. Може да не е много красиво съчетана чантата, но пък ще има една камара цветя върху нея. А докато стигнем до там да ги монтирам има опасност да рециклирам торбичките на целия квартал, което не е лошо, нали?

Коментари

  1. Много забавна публикация! Стискам палци да завършиш чантата. Ще чакаме да я видим :)

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно прекрасно, умопобъркващо гениално и просто, с 2 думи - зашеметена съм... И текстът на блога е върха!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, да събирам ли торбички?
    Сериозно..до скоро имах купища, и се радвам искрено,че ги намалих, но ..с удоволствие бих помогнала да доизплетеш тази красота..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!