Картина с рози

      Напоследък правя някакви опити с нови неща. Някои се получават, други не толкова, но важното е да се експериментира. Това е картичка, направена с декупаж и салфетка. Тук е момента да се включат специалистите в тази техника и да ми помогнат да си открия грешките. Сигурна съм, че съм далеч от еталона за декупаж, но пък цялостно много ми хареса картичката, която се получи. Може би именно несъвършенствата и - набръчканата хартия, тук там скъсана и не най-добре залепена я направи някак по-автентична - като картина рисувана с маслени бои. Реших че не и трябва много компания - красива дантела и две от саморъчно направените ми игли, които са ми особено любими напоследък.
Със сигурност тази картичка ще остане не подарена - предпочитам да я запазя за себе си.
А колкото до това дали е стилна не знам, нека Двете елши решат.

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!