Скъсало се джобчето, паднало му копчето

  Хайде народе на копчетата...месим, точим режем, копчета правим всякакви от фимо....
Тази игра стана любима на сина ми и пада голяма игра. Всяка вечер към 23:00 вместо към леглото поемаме към моя ъгъл и вадим фимото. Все по-добре се справя човека със сместването на цветовете и техниките, остава само майка му да научи как точно се пече това чудо и ще сътворим и нещо различно от копчета. Но дотогава ще гледате цветя от копчета, в комбинация с едни размазани облачета, които направих с "печат" от едни гумени облаци. Земята и дръжките са с остатъци от любимия coordination картон, а многото пеперудки, които са накацали по цветята дължа на една съседка ( благодаря ти лельо Снеже) защото тя ми е нащтракала цяло пликче с най-различни пънчове и аз прибягвам наготово към тях.
 И понеже стана пъстра и шарена картичка, редно е да отиде при Мър-Мяу.
А копчетата са точно за  Challenge #12 – Buttons!.
А Голди и Краси мисля няма да ми се разсърдят ако я пратя и при тях.

Коментари

  1. Ехее...колко весела и свежа картичка:))),а копчетата са страхотни -браво,личи си ,че си я правила със страхотно настроение-носи голям заряд от слънчеви усмивки:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Еха,че много шарени копчета!Много ми хареса,че имаш и помошник в майсторенето!Чудесно участие в Забавлятелството!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!