Копчета от фимо

За рождения ми ден една приятелка ми подари Фимо, защото реши, че само такова си нямам. И беше права, струваше ми се че не е за мен тази работа, не ми се отдават приложните изкуства. Съответно не го и разопаковах и го прибрах за по-добри времена. Но пък покрай това предизвикателство :

Challenge #23: Button, Button, Whose Got A Button? 

и един друг подарък реших да пробвам да направя копчета от фимо. От тук научих много полезни техники, но предвид факта,че имах два броя ситни помощници, не стигнах до прилагането им.  Като за първи опит го броя тотално неуспешен, но ми беше забавно, така че ще има и втори скоро.
 
 

Коментари

  1. Много приятна картичка се е получила с тези ръчнонаправени копченца-толкова сладки и весели! И аз не се интересувах много от Фимото, но нещата се промениха след като го използвах в часовете си в училище. Много е приятно и не се отказвай! Поздрави! Ако искаш погледни при мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веднага погледнах - твоите неща са невероятно красиви и изпипани. Определено ме амбицира да продължа борбата с фимото.

      Изтриване
  2. Кате, ти си невероятна с каквото и да се захванеш..Страхотно си се справила с фимото..Мен все още ме е страх да се пробвам с него..

    ОтговорИзтриване
  3. For a colorful card! Beautiful buttons you've used!
    Thanks for joining us at Tuesday Alchemy!
    Hugs
    Maria

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!