Цветя и детска картичка

Тези дни не ми остава никакво време и ентусиазъм за картички - децата са си в нас и са изнервени от жегата, аз също, а и трябва да уча по немски. Но пък вчера ми просветна, че тази събота сме на сватба, и аз още не съм организирала тоалета за най-важния гост - малката ми деветмесечна принцеса. Та, единодушно с тати и бати избрахме лека лятна рокля, с която се надяваме да не умре от жега. Но пък много скучно и постно ми се видя, та реших да я разнообразя с някакви бижута. Перлите ми се видяха подходящи за официален случай, а понеже аз ще имам цветя и перли, защо и тя да няма. Речено сторено - днес ви показвам първи опит за цветя - едно за перлите и едно за лента за коса, защото нямаме достатъчно коса за фибички или друга прическа :)
А това е детската картичка, която отново сина ми сътвори за свое приятелче, което имаше рожден ден онзи ден. Аз добавих  само надписа и помогнах с надписването на пожеланията.
 
 
 

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!