Булка


Както се жалвах преди няколко дни, че нямам поводи за сватбени картички, така вчера се събраха няколко такива. Оказа се, че сме канени на сватба след две седмици заедно с дузина приятели и разбира се аз ще трябва да направя картички, кутийки и тн. за всички. Tова е първия ми опит. Стана малко гръндж булка, защото това беше замислено като бяла роза в началото, но някак си ми заприлича на сватбена рокля и реших да го оформя като такова. Е, дълго време само на мен ми приличаше, мъжа ми каза че имам проблеми с въображението, но все пак накрая реши, че може би съм успяла да го докарам до подобие на рокля.
Сложих я върху любимия напоследък фон - боядисан с кафява акрилна боя кашон, така че мисля подхожда идеално за предизвикателството на MaDe при Фуриите:

Коментари

  1. Кате, тъкмо да кажа,че този фон ми е добре познат твой вече и..ти си го написала..
    Идеята за рокля от роза е прекрасна и чудесно реализирана.(между другото..явно и аз имам проблеми с въображението, защото..веднага разбрах,че това е рокля)
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Точно това,че е леко гръндж ме кефи най-много :).Колкото до това,че е рокля...съмнение няма.Много ми харесва!Благодаря ти,че участва в моето първо предизвикателство!Хубав ден от мен,Кати!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!