Благодаря за тичинките

Една приятна дама ме снабди с купища тичинки за цветя срещу единственото условие да получи едно ръчно правено с тях цвете. Ами ей на - получава го, даже е монтирано на картичка с ясно послание. Така де, възпитаните хора любезно благодарят :)
 
Исках да е картичка в типичния за мен напоследък стил, така че ето на - дантела, тагче и цвете и хоп, картичката е готова. Отне ми само час и половина да избера кое е цветето, коя хартията, но поне дантелата беше ясна от самото начало. Може би защото съм си донесла само една :)

Коментари

  1. Много ми харесва картичката, а тага с посланието е чудесна добавка :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка Кати :-) Стилът ти е много хубав, а картичките винаги интересни и красиви ;-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!