Цветно предизвикателство № 12

Тази картичка я почнах с едни дантели,рози,чудеса, но нещо по средата се отказах ( добре че картона понесе отлепването на всичко накичено) и стана отново подобна на предишните - голямо цвете от плат цопнато по средата :) Да си призная не ми се занимава с дребни елементи по картичките ми, нямам това търпение да редя ситни цветенца или перли. Обикновено предпочитам нещо по-голямо като акцент и избирам първо него, а после му търся подходяща хартия за фон и разни панделки да запълнят пейзажа.
 
 
Снимките не станаха хич добри в това облачно време, на живо е много по-свежа комбинацията розово-жълто.
А колкото до другото цвете, което бях приготвила за днешната картичка - ми то се върза чудесно с червения ми гердан, и отиде там да го краси.
 
Незнам дали това цвете се брои за роза, но го пращам при Фуриите.

Коментари

  1. Цветно,ама мнго цветно е при теб наистина.Продължавай да ни радваш с твоите цветя картички!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Нямам търпение да видя следващите картички - всичките са от чудесни, по - чудесни. А, тази цветова комбинация на цветенцето ми е сред любимите :-)

    ОтговорИзтриване
  3. изумителна роза - благодаря за участието в моето предизвикателство

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!