Нова визия на блога ми

Реших докато чакам да стане полунощ за да поднеса малка романтична изненада на любимия мъж по повод празника на влюбените, да разгледам за пореден път темплейти за блога ми. Отдавна ми се иска да го преработя, в посока нещо по-изчистено и свежо, а и след толкова изчетени статии на тема "по-добрия блог" му намирах твърде много кусури. Досега обаче, въпреки изгледаните стотици предлагани темплейти все нещо не ми достигаше за да е "идеална" визията или опциите. Днес най-сетне си харесах и реших в чест на празника да направя промените. Надявам се ви харесва?
А колкото до валентинките, които съм подготвила за семейството ми - утре на трезва глава и бистър поглед ще ги снимам, че полунощ отдавна мина :)
Честит Св.Валентин и Трифон Зарезан, използвайте повода да гушнете любимите хора и да изпиете по едно хубаво вино в приятна компания.

Коментари