По приятелски за фуриите

 

От три дни се опитвам да направя картичка, в която да използвам новите си придобивки - перфектни перли, фонови и други печати, нови хартии и тн., но все не ми се получава - или бебето плаче или имам домашни задължения, или гости идват...Дори пробвах да поработя някъде между 3:00 и 4:00 миналата нощ, но вдъхновението ми в тия часове никакво го няма :)В крайна сметка на всички им писна да ме гледат начумерена и единодушно ми отпуснаха един следобед време за да картички. Нямах идея какъв искам да е крайния резултат, но постепенно се оформи поредната картичка за приятелството, този път посветена на Картичкофуриите. Именно това е за мен сайта - прозорец към нови идеи и неподозирани възможности. Признавам, че ако не надзъртах редовно там, щях все още да се задоволявам с картички от офис материали и разни остатъци от старите букети. Но гледайки красивите неща, които показват Фуриите в сайта, човек се амбицира да направи нещо повече, по-добро, по-различно. Надявам се все така да продължите да давате тон на новите и оригинални идеи и да бъдете наши вдъхновителки и през следващата година.
Честит рожден ден!

Коментари

  1. Страхотна картичка, цветето е прекрасно!
    Щастливи сме, че имаме твоето Приятелство!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!